Kapcsolódó modulok

Kapcsolódó modulok a Dimension rendszerben – UNIT ERP

Dimension
modulok

Milyen modulokat szeretne a rendszeréhez?

A teljes integráltságú rendszert fokozatosan
bővítheti annak megfelelően, ahogyan
cége változik, fejlődik.

Ha egy ilyen integrált rendszer dolgozik a keze alatt,

a céges folyamatok teljesen átláthatóvá válnak és minden vezetői információhoz azonnal hozzájut.




Határozottan átláthatóbb, gyorsabb és egyszerűbb lesz a munkája!

Nézze meg, hogy melyik modulokra lenne szüksége!

A CRM modul,

az ügyfélközpontú cégvezetés alapeszköze.


Ügyfélszolgálat, értékesítés, pénzügy, marketing
A CRM-et használja az ügyfélszolgálat, az értékesítés, a pénzügy, a marketing és mindenki, aki ügyfelekkel van
kapcsolatban. Az egyik legfontosabb előnye, hogy minden modullal kapcsolódik és az összes ügyféladat, az
ügyfelek teljes története egy helyen elérhető.

Ha kiválaszt egy ügyfelet, láthatja az ígéreteket , feladatokat, határidőket, az ügyfél pénzügyi adatait,
tartozásokat, követeléseket, mit és mennyit vásárolt, mikor és milyen értékben.
Láthatja az ügyfélhez tartozó összes dokumentumot: ajánlatokat, megrendeléseket, szerződéseket, szállítási
bizonylatokat, számlákat.

Csak ránéz, és azonnal mindent tud az ügyfélről!

A CRM a marketingesek és az értékesítők számára is nélkülözhetetlen. Segít a célcsoportok kiválasztásában,
a meglévő és az új potenciális vevőknek történő értékesítésben. Ha több bevételt szeretne, építsen értékes
ügyféllistákat és csináljon profi marketinget a megfelelő célcsoportok kiválasztásával.

A Kereskedelmi és készletgazdálkodási modullal

a teljes értékesítési folyamatot - ajánlatokat, megrendeléseket,
szállításokat, számlákat, a beszerzéseket és a készletgazdálko-
dási feladatokat is - kezelni tudja.


Az értékesítési és készlet nyilvántartási folyamatok kezelése mostantól nagyon egyszerűvé válik!
Ezzel a modullal elkészítheti az összes fontos üzleti dokumentumot: ajánlatokat, megrendeléseket,
munkalapokat, szállítóleveleket, számlákat. A rendszer a teljes számla modult is tartalmazza, és az
elkészített számlákat automatikusan feladja a pénzügyi modulnak.

Az egyik bizonylatból kényelmesen elkészítheti a következőt, a folyamat előrehaladásának megfelelően.
Például: Ajánlat -> Rendelés -> Szállítás -> Számla.

Nem kell keresgélnie!
Mivel a folyamatok lépései és bizonylatai egymásra épülnek, a kapcsolatokat, bizonylati összefüggéseket
bármikor megtekintheti. Például: ha kiválasztja az egyik ügyfél konkrét megrendelését, akkor megnézheti
a teljes folyamat többi részét is - a megrendelést megelőző kapcsolódó ajánlatokat, a megrendelést követő,
hozzá tartozó szállításokat, számlákat.

Beszerzési folyamatok
A bejövő megrendelések és a készletadatok alapján, kimenő, szállítói megrendelési javaslatokat készít, ahol
láthatja a korábbi beszerzési árakat is. A javaslat elfogadását követően a megrendeléseket kinyomtathatja
vagy elküldheti e-mailben a szállítóinak.
Az áru beérkezésekor a megrendelés alapján, egyszerűen elkészítheti a készlet bevételezési bizonylatokat.

Készletgazdálkodás folyamatok

  • Készletek kezelése raktáranként,
  • Kitárolás, betárolás, raktárközi mozgások, szállítólevelek kezelése,
  • Összesített szállítási bizonylatok készítése több megrendelésből,
  • Automatikus leltár korrekció - a leltározást követően automatikusan rendezheti az eltéréseket,
  • Automatikus árupótlás, visszáru kezelés, bizományosi elszámolás alapján.

A Számla modullal professzionális megjelenésű

számlákat készíthet, melyeket elküldhet e-mailbe is.


Számlakészítés és értékesítés
Csak válassza ki az ügyfelet és a számla tételeket - cikkeket, szolgáltatásokat - és máris kész a számla.
Ha vonalkód olvasót használ, akkor a termékeket, sőt még az ügyfeleket (ügyfélkártyával) is azonosíthatja
vonalkód alapján. Egy pittyentés és az adatok már rajta is vannak a számlán.

Ha rendelkezik készletgazdálkodási modullal, akkor az is beállítható, hogy a készleteket automatikusan
csökkentse a számlázás alapján. Ilyenkor a rendszer automatikusan készletmozgási bizonylatokat készít
a számlához.

Pénzügyi kapcsolat
Az elkészített számlákat a rendszerben automatikusan feladja a pénzügyi modulnak, és ha a főkönyvi számla-
összefüggéseket is beállítja, akkor a könyvelésnek is.

Ha akarja, a készpénzes számlákhoz automatikusan elkészíti a bevételi pénztárbizonylatokat és nyugtákat,
amiket szintén felad a pénzügyi modulnak és a könyvelésnek.

Soha nem volt még ilyen egyszerű és kényelmes

a szerződéskötés egy új ügyféllel.


Értékesítés és szerződéskészítés
A Wordben előre elkészített szerződés sablonok alapján, a rendszer automatikusan megcsinálja az új
szerződéseket úgy, hogy a szükséges adatokat automatikusan behelyettesíti a szövegbe.
A szerződéseket, szerződéstervezeteket pedig e-mailben is elküldheti.

A teljesített szerződés ütemek alapján egy kattintással elkészítheti a számlákat is.

Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres
számlakészítést nem kell többet egyenként, kézzel elvégeznie. A szoftver a szerződések alapján egy gomb-
nyomásra elkészíti a szükséges és időben is aktuális számlákat, és feladja azokat a pénzügyi és könyvelési
moduloknak.

Cégvezetés
Mivel a szerződéskötés előre elkészített sablonok alapján történik, így biztosított, hogy a cég általános
szerződési feltételei minden ügyletnél megfelelően lesznek kezelve.
A szerződések és szerződésmódosítások bármikor könnyen visszakereshetők, és monitorozható, hogy
milyen teljesítési és fizetési ütemek, határidők, mikor válnak esedékessé.

A Pénzügyi és számviteli modul egy komplett

könyvelési és pénzügyi rendszer, ami mindent tartalmaz,
amire szüksége lehet. Nem kell drága kiegészítőket,
mérleg/eredmény kimutatást és egyebeket vásárolnia,
mert minden benne van.


Automatizálás, kevesebb adatrögzítés
A vevő számlák automatikusan kontírozva érkeznek a számla modulból az előre beállított számlaösszefüg-
géseknek megfelelően. A készpénzes számlákhoz tartozó pénztárbizonylatok is készen a rendelkezésére
állnak, ezeket sem kell külön felvinnie.

A többi bizonylat rögzítéséhez, hiper ergonomikus kezelőfelület áll rendelkezésére, ahol olyan egyszerűen
viheti fel a tételeket, mintha egy táblázatkezelő rendszerben dolgozna.

A naplók, kivonatok és kartonok azonnal a rendelkezésére álnak, mert a bizonylatok felvitelét követően,
ezeket automatikusan elkészíti a rendszer. Ha módosítja az adatokat, azok egyből átvezetésre kerülnek
és megjelennek a listákban.

A többi modul főkönyvi feladásait a vegyes bizonylatoknál tekintheti meg.

Képben lesz a pénzügyekben!
Azonnal lekérhetők a tartozások, követelések, elkészíthetők a folyószámla egyenlegközlő vagy kamatterhelő
levelek. A vevői és szállítói összevezetés is csak néhány kattintás, és a szállítói számlák utalása az elektronikus
banki rendszerrel kapcsolódva, szintén nagyon egyszerű.

Néhány lista:

  • Vevő/szállító analitikák, folyószámla,
  • Kiegyenlítetlen számlák,
  • Vevő, szállító, bank, pénztár, vegyes áfa analitikák,
  • Napló listák,
  • Pontozatlan tételek listája,
  • Összesített áfa analitika,
  • Áfa bevallás,
  • Főkönyvi karton,
  • Főkönyvi kivonat,
  • Számlaosztály összesítő,
  • Mérleg/eredmény kimutatások,
  • Költséghely eredmény lista,
  • Projekt eredmény lista
  • A listák és kimutatások exportálhatók (pdf, xls, doc,
    jpg,...) és e-mailben is elküldhetők.

A Dimension bérszámfejtési és munkaügyi

modul, egy nagyteljesítményű, megbízható bérügyviteli
rendszer, ami megfelel az aktuális jogszabályoknak.
Teljes jogszabálytudással rendelkezik, ezért nem kell külön
paramétereznie és kapcsolódik a pénzügyi és számviteli
modulhoz is.


A rendszer, alkalmas egy cég teljes bérszámfejtési feladatainak ellátására, a dolgozók alapadatainak nyilván-
tartásától, az adók, járulékok és egyéb közterhek kiszámításán át, a szükséges bevallások elkészítéséig.

Lehetővé teszi havidíjas, órabéres, valamint teljesítménybéres és jutalékos elszámolású dolgozók bérszámfej-
tését, a pótlékok, járulékos elemek és a levonások figyelembevételével.

Egyszerű számfejtés

  • Amennyiben a dolgozók egy meghatározott csoportjával szeretne műveleteket végezni (pl. jutalmazási
    lista), akkor csak ki kell jelölnie a megfelelő munkatársakat és létrehoznia a munkacsoportot.
    Ettől kezdve dolgozhat az így létrehozott csoportokkal is.
  • A jelenléti adatok kitöltésekor, a „normál” gomb hatására a program egész hónapra automatikusan kitölti
    az időadatokat. A kitöltéskor a tárgyhóra eső be- és/vagy kilépés időpontját, a fizetett ünnepet, a törzsadat
    szerinti napi munkaidőt, a műszakpótlékokat figyelembe veszi a rendszer.
  • Csoportos számfejtés: a jogviszonyok listájából ki lehet jelölni a számfejteni kívánt dolgozókat, majd egy
    gombnyomásra a program az összes kijelöltre egymás után elvégzi a számfejtést.
  • Egyszerre több listát is elkészíthet. Csak kiválasztja, melyik listákat szeretné és mely dolgozókra vonatko-
    zóan, és a rendszer már beavatkozás nélkül egymás után nyomtatja is.

Bevallás, ANYK kapcsolat
A rendszer az adóhatóság számára három lépésben elkészíti a 08-as elektronikus bevallást.
Kívánságra az XML állományt feltölti az ANYK programba (1./ adatellenőrzésre, 2./szerkesztésre, 3./feladja
adatszolgáltatásra).

Főkönyvi kapcsolat
Kapcsolat a számviteli és pénzügyi modullal. Bérszámfejtési adatok feladása a könyvelésnek, kifizetési,
levonási, átutalási adatok átadása a pénzügyi modulnak, bérek utalása.

Listák, nyomtatványok

  • Bérlap, bérlista,
  • Címletjegyzék,
  • Aláírási jegyzék,
  • Juttatások, levonások,
  • Kereseti kimutatás,
  • Szabadság nyilvántartás,
  • Kilépő dolgozó nyomtatványai,
  • Vállalati összesítők telephelyenként
    és az egész vállalatra vonatkozóan,
  • Pénzügyi feladás,
  • Főkönyvi feladás,
  • Nyilatkozatok,
  • Éves adóbevalláshoz szükséges
    nyomtatványok,
  • Listák, nyomtatványok exportálása
    (pdf, xls, doc, jpg,...),
  • Bérlapok, utalási jegyzékek, listák
    küldése e-mailben,...

Vezetői műszerfal és teljes vezetői információs

rendszer áll a rendelkezésére. Ahogyan a repülőgép bizton-
ságos vezetéséhez pontos és azonnali információkra van
szüksége a pilótáknak, úgy a cégvezető számára is nélkülöz-
hetetlenek a megfelelő műszerek.


A vezetői műszerfal folyamatosan frissülve, percre készen mutatja a legfontosabb vezetői információkat.
A műszereket kint tarthatja az asztalon és közben zavartalanul dolgozhat. Ha nincs az irodában, mobil
eszközéről is bármikor bejelentkezhet és elérheti (iPad, iPhone, Android).

Műszerek

  • Mai, pillanatnyi forgalom összege,
  • Utolsó 14 nap vevőforgalmi adatai, összegek és diagram,
  • Forgalmi összegek külön az éles számlákra, és külön az előszámlákra (proformákra) vonatkozóan,
  • Vevőforgalom havi bontásban (12 hónap), - összegek és diagram,
  • Előző év forgalmai adatai havi bontásban, - összegek és diagram,
  • A jelenlegi és az előző év havi összehasonlítása, százalékos eltérések és diagram,
  • Éves eddigi árbevétel összesen (összevetés az előző évi teljesítménnyel),
  • A mai napon értékesített termékek és szolgáltatások (termékek, értékesített mennyiségek, összegek),
  • Követelések - számlánként és összesen (vevők tartozásai)
  • Tartozások - számlánként és összesen (cég tartozásai a szállítóknak)
  • Követelések és tartozások egyenlege - megmutatja, hogy milyen a cég pénzügyi mérlege.

Képzelje el, hogy ezek a műszerek mostantól azonnal a rendelkezésére állnak.

A vezetők munkáját, a modulok szintjén, rengeteg azonnal elérhető és friss kimutatás támogatja.
Garantáltan nem lesz információ hiánya! A kimutatások Excelbe is exportálhatók, így a további
feladatok, tervezési munkák is könnyen elvégezhetők.

A rendszer modul az adatbázisok, jogosultsági

rendszer és a modulok beállításait tartalmazza. Ezt a modult
nem kell külön megvásárolnia, mivel minden programcso-
mag tartalmazza.

A gyártás modul a termelő vállalatok számára

egy alap üzleti logikával rendelkezik, melynek adaptálására
a szoftver bevezetésekor, a vállalati igényeknek
megfelelően kerül sor.

A minőségfejlesztési modul a TPS technológiára

épül. A rendszer alap üzleti logikával rendelkezik, melynek
adaptálására a szoftver bevezetésekor, a vállalati igényeknek
megfelelően kerül sor.