Dimension könyvelés Start+ – UNIT ERP

Dimension könyvelés Start+

Egy gépes és hálózatos verzióban is rendelhető akár több felhasználó egyidejű használatával

A programcsomag tartalma:
Kettös könyvelés és Számlázás +Ajándék Könyvelői info modul.

Akciós árunk 2018. június 20-ig érvényes!
10 cég kezelése 1 felhasználó számára
132.000 Ft helyett, 66.000 Ft

Felhasználók száma bővíthető (6.600 Ft / felhasználó).

Megrendelés (10 céges)
20 cég kezelése, 1 felhasználó számára
144.000 Ft helyett, 72.000 Ft

Felhasználók száma bővíthető (7.200 Ft / felhasználó).

Megrendelés (20 céges)

Különlegességek Kapcsolódó modulok Szolgáltalások

Demó letöltés
Kérdése van?
Hívja a következő számot: +36 1 781 6212

Dimension könyvelés Start+ programcsomag ismertető

Minden benne van, amire a könyveléshez és számlázáshoz szüksége lehet.

A Dimension könyvelés Start+ nem csupán egy főkönyvi rendszer, annál sokkal több...

Nézze meg, hogy a szoftvercsomagban található integrált modulok mire képesek.
Meg fog lepődni, hogy a rendszer milyen sok különlegességet tartalmaz és mennyire egyszerűen kezelhető.

Könyvelés és pénzügy
  • Hiper ergonomikus kezelőfelület,
    villámgyors adatbevitel,
  • Vevő, szállító, bank, pénztár,
    vegyes bizonylatok,
  • Utólagos javítási lehetőség,
  • Devizaárfolyamok kezelése és
    beolvasása Internetről,
  • Árfolyam különbözetek
    könyvelése,
  • Eltérő áfa árfolyam kezelése,
  • Vevő-szállító összevezetés,
  • Számlák kiegyenlítése bankban,
    pénztárban, egyszerű kiválasztás-
    sal (kipontozás),
  • Utólagos kipontozás kezelése,
  • Ügyfélnyilvántartás,
  • Kialakítható számlatükör,
  • Áfa törzs és speciális áfák kezelése,
  • Automatikus kontírozás, előre
    kialakítható jogcím törzs alapján,
  • Mérleg/eredmény kimutatások
    tetszőleges paraméterezése több
    nyelven is,
  • Költséghely, projekt kód, egyéb
    gyűjtőkód szerinti megbontási
    lehetőség, minden forgalmi
    adatra,
  • Közvetett költségek felosztása,
  • Változó késedelmi kamatok,
  • Pénztárak kezelése,
  • Pénztár átlag ellenőrzés,
  • Pénztár bizonylatok, nyugta
    nyomtatás,
  • Időszaki pénztárjelentés,
  • Folyószámla egyenlegközlő
    levelek,
  • Kamatterhelő levelek, időszaki
    kamatterhelés
  • Utalások indítása, kapcsolat banki
    rendszerekkel,
  • Időszaki zárások (nem kötelező)
Könyvelési listák

Minden kimutatás tetszőlegesen,
bármilyen adat alapján szűrhető,
szűkíthető, rengeteg opció.

  • Adatok és kimutatás exportá-
    lása (pdf, xls, doc, jpg,...),
  • Listák, kimutatások küldése
    e-mailben.
  • Vevő/szállító analitika
    - folyószámla,
  • Kiegyenlítetlen számlák,
  • Vevő, szállító, bank, pénztár,
    vegyes áfa analitikák,
  • Napló listák,
  • Pontozatlan tételek listája,
  • Összesített áfa analitika,
  • Áfa bevallás,
  • Főkönyvi karton,
  • Főkönyvi kivonat,
  • Számlaosztály összesítő,
  • Mérleg/eredmény kimutatások,
  • Költséghely eredmény lista,
  • Projekt eredmény lista
Gyorsító lehetőségek
  • Hiper ergonomikus, egyszerű és
    áttekinthető kezelőfelület,
  • Könyvelési tételek felvitele a
    táblázatkezelők egyszerűségével,
    ablakok és kattintgatás nélkül,
  • Automatikus kontírozás, jogcím
    törzs alapján,
  • Nem használt mezők
    kikapcsolása,
  • Devizaárfolyamok betöltése
    Internetről,
  • Adatrögzítés egér nélkül,
  • Évszámok automatikus kitöltése,
  • Előre beállított főkönyvi számok
    és áfa kulcsok,
  • Teljes jogszabálytudás és
    automatikus frissítések

Számlázó modul a saját cége számlázási feladataihoz
  • Több modern számla design,
  • Számlák, kimutatások küldése e-mailben,
  • Vevő (kimenő) számlák készítése,
  • Szállítói (bejövő) számlák iktatása,
  • Sztornó, azaz okiratkezelés,
  • Előleg-, végszámla kezelés,
  • Proforma számlák,
  • Előlegbekérő levelek készítése,
  • Számlázás devizában és forintban,
  • Vevő számlák automatikus
    feladása a könyvelési modulnak
Különlegességek, élmények
  • Hiper ergonomikus kezelőfelület
    linkekkel, a táblázatkezelők
    egyszerűségének megfelelő
    adatfelviteli felületekkel,
  • Főkönyvi kimutatások
    küldése e-mailben,
  • Integrált Google maps
    útvonaltervező,
  • Gyakori szűkítések, lekérdezések
    mentése,
  • Kiemelt ügyfélszolgálati forró vonal

Rendszer tulajdonságok
  • Hálózati felhasználás lehetősége
    több munkaállomáson,
  • Teljes modul integritás,
  • Megbízható SQL adatbázisok
  • Adat és kimutatás exportálás (pdf, xls, doc, jpg,...)
  • Komplex jogosultsági rendszer.
    könyvelt cégekre lebontott
    jogkörök


+ Ajándék: Könyvelőirodai Info Modul
Ezzel a különleges könyvelőirodáknak fejlesztett információs modullal, egyszerűen áttekintheti, hogy ügyfelenként hány könyvelt bizonylattal dolgozik és a munka mennyisége hogyan változik hónapról-hónapra, évről-évre. Ezek a hasznos információk segítik a feladatok üzemezésében és a könyvelési díjjak meghatározásban.




Láthatja, ez a rendszer könyvelőirodáknak készült és minden benne van, ami a könyveléshez kell!
Akciós ár: 132.000 Ft helyett, 66.000 Ft 10 cég 1 felhasználó esetén.
Akciós ár: 144.000 Ft helyett, 72.000 Ft 20 cég 1 felhasználó esetén.
(Akciós árunk 2018. június 20-ig érvényes!)

Megrendelés

Dimension Partnerkapu

Újdonság Könyvelőirodai Management megoldás a Dimension könyvelő csomagokhoz!

Ha szeretne erőforrást spórolni, teljesen átlátni a könyvelőirodába folyó eseményeket, magasabb szintre emelni az ügyfelekkel való kapcsolattartást, akkor nézze meg korszakalkotó Partnerkapu megoldásunkat és vezesse be akár 2 óra alatt!

Bövebben

Képernyők és listák megtekintése

Kíváncsi rá, hogyan tudja ugyanazt a munkát sokkal
gyorsabban és egyszerűbben elvégezni?

Garantáltan több szabadideje lesz!

Hamarosan megtudja hogyan…

Képzelje el, hogy nemsokára gyorsan, pontosan, egyszerűen el tudja majd végezni a könyvelési munkáit és
a pluszban nyert szabadidejét arra fordítja, amire csak akarja.

Sok ideje megy el azzal, hogy bizonylatokat rögzít?
Sajnos ez nem a legörömtelibb része a könyvelői munkának.

De mit lehet tenni?

Milyen jó lenne, ha hátradőlhetne és az adatrögzítési munka unalmas és hosszadalmas részét a számítógép
végezné el Ön helyett. Igaz?

Ez úgy működne, mint a repülőgépeknél a robotpilóta.

Gondolta, hogy megháromszorozhatja a hatékonyságát egy új eszköz segítségével?

Igen, erre most itt a lehetőség!

A titkok nyitja...

Hiper ergonomikus kezelőfelület

A legtöbb könyvelési szoftverrel az a probléma, hogy számítástechnikai szakemberek szemével készülnek.
Így komoly erőfeszítésbe kerül megérteni és követni, ha egyáltalán ez lehetséges.

Hiszen Ön nem programozó, nem igaz?

Egy program más is lehet! Vannak érdekes, könnyed, precíz és érthető megoldások is.

Mitől lesz a könyvelőknek készített szoftver gyors, egyszerű és könnyen kezelhető?
Sok kis apróságnak tűnő, de fontos funkciótól. Például, mindennek mennie kell egér nélkül is!

A rendszer kezelőfelülete olyan legyen, hogy a lehető leggyorsabban lehessen dolgozni vele.

Meg fog lepődni, hogy mennyire fel lehet gyorsítani!


Néhány varázslatos funkció a kezelőfelületen…

  1. A tételek felvitele egy hiper ergonomikus táblázatban történik, amiben olyan egyszerű lépkedni és
    adatokat felvinni, mint egy táblázatkezelőben.
  2. Ha új sort, tételt szeretne kezdeni, csak megnyomja a le nyilat és kész. Nincs szükség gombokra és
    ablakokra. A lehető legegyszerűbben és leggyorsabban megy.
  3. A kurzor mindig ott áll, ahova a következő adatot be kell gépelni, így nem kell feleslegesen lépkedni a
    mezők között.
  4. Automatikus kontírozás segíti, csak választ a jogcímek közül és a rendszer automatikusan kitölti a főkönyvi
    számokat, tétel megnevezéseket.
  5. A devizaárfolyamokat egy gombnyomással betöltheti az Internetről.
  6. Csak olyan adatokat kér, amire tényleg szüksége van. A többit kikapcsolhatja és ezzel is kevesebb
    lenyomott billentyűre lesz szüksége a haladáshoz.
  7. Az adatrögzítésnél minden működik egér nélkül is.
  8. A dátum mezőknél az évszámot automatikusan kitölti a rendszer, ezzel ismét megtakarít egy csomó
    felesleges leütést.
  9. Cégenként külön beállíthatja, hogy a vevő és szállítói tételek rögzítésekor az összegeket nettóban vagy
    bruttóban kívánja megadni. A beállítástól függően a kurzor a megfelelő mezőn fog állni.
    Bruttó összeg megadásakor kiszámítja a nettó és áfa értéket, illetve fordítva.
  10. Felkínálja az előre beállított főkönyvi számokat. A vevő, szállító, bank, pénztár főkönyvi számait
    automatikusan kitölti.
  11. A bizonylatok tárolását követően, magától adja a következő bizonylatot, így folyamatosan, megszakítás
    nélkül, gyorsan rögzítheti az adatokat.
  12. A rendszer ellenőrzi az adatok helyességét és figyelmezteti, ha hibás dátumot, évszámot, főkönyvi
    számot adott meg. Kevesebb hiba, kevesebb javítás, így ismét gyorsul.


És még rengeteg kényelmi, gyorsító megoldás…




Az sem mindegy, hogy milyen támogatást kap?

Ha kérdése van vagy elakad valamivel és sokat kell várnia, akkor az mennyi kiesést jelent?

Ha több ideig tart a munka, akkor nem tud annyi céget vállalni, hogy az megérje, és ha mégis sokat vállal,
akkor nem lesz másra ideje. Forró vonalat használhat! Ha kérdése van, csak felhívja a forró vonalunkat és
azonnal segítséget kap.

Mi a helyzet a jogszabályokkal?
A rendszer teljes jogszabálytudással rendelkezik, ezért nem kell beállításokkal töltenie az idejét.
A változásokkal kapcsolatos frissítéseket automatikusan megkapja.

Egyszerre több lista?
Egyszerre több kijelölt listát is kinyomtathat és azt is megadhatja, hogy mely dolgozókra vonatkozóan
kerüljenek kinyomtatásra. A listákat e-mailben is elküldheti az ügyfeleinek.

A rendszer integráltsága is felgyorsítaná?

Örülne annak, ha a teljes rendszere integráltan működne?
Minden adatot csak egyszer kell rögzítenie és számos automatizmus gyorsítja majd a munkáját!

Szóval már robotpilótával repülünk, csak a leszállásnál kell kézzel beavatkozni.

Könnyen megtanulható és bevezethető?

Bizonyára most az jár a fejében, hogy egy új rendszert sok munka lehet megtanulni és bevezetni.
Ügyfeleink, a fenti megtérülő előnyökön kívül azért váltottak könnyen, mert a rendszer nagyon áttekinthető
és könnyen kezelhető, így egyszerűen meg lehet tanulni a kezelését és egy hónap alatt gördülékenyen át
lehet állni. A rendszerhez ráadásul tudásbázist kap, amit az interneten érhet el, és ha bármi kérdése van,
hívhatja a forró vonalat is.

Az ideje a legdrágább kincse!
Nem mindegy, hogy mire használja!

Amit nem muszáj Önnek csinálnia, azt bízza rá a robotpilótára.

Garantáltan több ideje lesz!

A teljes csomag tartalma és előnyei

  1. Főkönyvi és számlázási modulok – minden benne van, amire a könyveléshez szüksége van.
    Nem kell további kiegészítőkre költenie.
  2. Korlátlan tétel – nincsenek korlátozások, nagy cégeket is el tud vállalni.
  3. Könnyen megtanulható, egyszerű, gyors és megbízható – könnyen kezelhető, ergonomikus rendszert
    kap, amivel pontosan és gyorsan tud dolgozni.
  4. Utólagos javítási lehetőség – ezzel rengeteg vesződségtől és utólagos plusz munkától szabadul meg.
    Amit kijavít, az azonnal megjelenik az összes listában.
  5. Hálózatban, egy időben tetszőleges számú felhasználó – Ön oszthatja ki a jogosultságokat, melyik céghez
    ki férhet hozzá. Egy hálózatban korlátlan számú gépen használhatják a rendszert. Ha beállít egy új gépet
    és munkatársat, az Önnek mostantól kezdve nem kerül semmibe. Nem kell drága szoftver licenszeket
    vásárolnia.
  6. Gyorsító megoldások – Az egyedülálló ergonómiai gyorsító megoldásokkal megsokszorozza irodája
    hatékonyságát. Ha a hatékonyság nő, akkor az több bevételt, illetve alacsonyabb költségeket is jelent.
  7. Egyszerű, ergonomikus kezelőfelület, több idő – Hamarabb végez, így marad ideje más dolgokra is.
  8. Egyszeri adatrögzítés – Egy adatot nem kell többször rögzítenie. Az integrált működéshez ez az előny is
    hozzá tartozik.
  9. Gyors és egyszerű bevezetés. Garantált a gyors átállás, mert a rendszer áttekinthető és könnyen meg-
    tanulható. Ráadásul tudásbázist kap hozzá, amit az interneten elérhet, és ha bármi kérdése van, hívhatja
    a forró vonalat is.
  10. Biztonságos adatkezelés –nagy megbízhatóságú SQL adatbázisok. Nincs több adatvesztés.
  11. 100%-os jogszabály megfeleltetés, méghozzá időben. Automatikusan megkap minden jogszabály-
    változásból adódó szoftverfrissítést. Sőt, az újdonságokat és továbbfejlesztéseket is.

Mit szólna hozzá, ha egy ilyen rendszer dolgozna a keze alatt?

Nem válna minden egyszerűbbé?

Hát nem ezt szeretné elérni, amióta csak belevágott a vállalkozásába?

Benne van a komplett pénzügyi és számviteli rendszer, komplett számlázó rendszer, és
nem kell ezekhez drága plusz kiegészítőket vásárolnia ahhoz, hogy működjenek. Eleve benne van a
mérleg/eredmény kimutatás és minden más is, amire szüksége lehet.

Képzelje csak el, hogy holnaptól mennyivel könnyebb és gyorsabb lenne a munkája egy ilyen megoldással.

Ha egy ehhez hasonló rendszert akarna felépíteni, az legalább 2-3 féle szoftvert igényelne.

Ha mindezeket a rendszereket és kiegészítőket külön meg kellene vásárolnia,
az biztosan nem lenne két fillér, ugye?

Nézze meg ajánlatunkat és ne hagyja ki, mert később ennyiért nem tud majd hozzájutni!

Az ajánlatot kizárólag KÖNYVELŐIRODÁK vehetik igénybe!

Dimension könyvelés Start+

A programcsomag tartalma:
Kettös könyvelés, Számlázás

132.000 Ft helyett, 66.000 Ft 10 cég kezelése 1 felhasználó számára.

144.000 Ft helyett, 72.000 Ft 20 cég kezelése 1 felhasználó számára.

(Akciós árunk 2018. június 20-ig érvényes!)

Rendelje meg online, kedvező áron: Megrendelés
+ Ajándék: Könyvelőirodai Info Modul
Ezzel a különleges könyvelőirodáknak fejlesztett információs modullal, egyszerűen áttekintheti, hogy ügyfelenként hány könyvelt bizonylattal dolgozik és a munka mennyisége hogyan változik hónapról-hónapra, évről-évre. Ezek a hasznos információk segítik a feladatok üzemezésében és a könyvelési díjjak meghatározásban.


Kapott valaha ennyi előnyt?

Tudja, hogy egy ilyen komplett rendszer 400-500 ezer forintba is belekerülhet?

Biztosan megfordult a fejében, hogy miért éri meg nekünk ekkora kedvezménnyel odaadni ezt a
megoldást.

Szeretnénk, ha egyre több könyvelőcég számára elérhető lenne a rendszerünk. Valamint ha sokan használják,
akkor az, hosszú távon nekünk is jó.

Hogyan működik a jogszabálykövetés és az ügyfélszolgálat?

Folyamatos jogszabályfigyelést végzünk és a változásoknak megfelelően elkészítjük az új szoftver verziókat.
Ezzel garantáljuk, hogy szoftvere mindig 100%-ban megfeleljen a hatályos jogszabályoknak.
A frissítéseket automatikusan megküldjük, és ami szintén fontos, hogy időben fogja megkapni ezeket.

Rendszerünket időről-időre továbbfejlesztjük és olyan megoldásokat építünk bele, ami egyre könnyebbé
teszi a munkáját. Ezeket az új fejlesztéseket szintén megkapja!

Tudjuk, hogy a gyors és folyamatos munka alapja, hogy olyan ügyfélszolgálati hátteret biztosítsunk Önnek,
ha megakad a munkában vagy valami kérdése van, akkor azonnal tudjon kihez fordulni.

Ezért munkatársaink folyamatosan rendelkezésére állnak, csak telefonálnia kell.

Ne feledje, ez nem csak egy költség, hanem folyamatos szolgáltatást fog kapni!
Mindent tartalmaz, amire szüksége van a zavartalan munkához.

Nincsenek mellékköltségek!

Mivel ez a legfontosabb munkaeszköze, ezért nem mindegy, hogy milyen szintű támogatást kap.
Ha gyorsan és pontosan akar dolgozni, ahhoz az is hozzá tartozik, hogy egy olyan szolgáltatóra lesz szüksége,
aki ennek az elvárásnak megfelelő munkát képes végezni.

  • Szoftvert érintő jogszabályfigyelést, 100%-ban a jogszabályoknak megfelelően működő rendszert
  • Új fejlesztések átadását,
  • Kiemelt szintű telefonos ügyfélszolgálatot,
  • Jogszabályváltozáshoz kapcsolódó szoftverfrissítéseket, fejlesztéseket, amiket automatikusan megkap.

Ilyen kiemelt szolgáltatásra vágyott már régóta, nem igaz?

Miért választott minket, már több mint 357 könyvelőiroda?

Egyszerűen azért, mert ez a megoldás felelt meg leginkább az igényeiknek.

Az elmúlt 20 évben sok könyvelőcéggel dolgoztunk, így sikerült alaposan megismerni az igényeket.
Ezzel az előnnyel terveztük és készítettük el a rendszereinket, amit most már Ön is élvezhet.

Év közben is csatlakozhat?
Természetesen!
A rendszert úgy alakítottuk ki, hogy ez egyszerűen megoldható legyen. A nyitó bizonylatok felvitelét
vagy áttöltését követően már indulhat is a munka.

Tehát,
ha, több időt, gyors, egyszerűen kezelhető, megbízható rendszert szeretne, VIP ügyfélszolgálati
támogatással, akkor lépjen a gyorsítósávra!

Használja ki a lehetőséget, hogy igénybe vehesse ezt az egyedülálló kedvezményt!

Rendelje meg!

Dimension könyvelés Start+

A programcsomag tartalma:
Kettös könyvelés, Számlázás

132.000 Ft helyett, 66.000 Ft 10 cég kezelése 1 felhasználó számára.

144.000 Ft helyett, 72.000 Ft 20 cég kezelése 1 felhasználó számára.

(Akciós árunk 2018. június 20-ig érvényes!)

Rendelje meg online, kedvező áron:

Megrendelés
+ Ajándék: Könyvelőirodai Info Modul
Ezzel a különleges könyvelőirodáknak fejlesztett információs modullal, egyszerűen áttekintheti, hogy ügyfelenként hány könyvelt bizonylattal dolgozik és a munka mennyisége hogyan változik hónapról-hónapra, évről-évre. Ezek a hasznos információk segítik a feladatok üzemezésében és a könyvelési díjjak meghatározásban.


Dimension
ügyviteli rendszer

Kérje ingyenes programbemutatónkat és
ismerkedjen meg a legkorszerűbb
Dimension könyvelő és bér rendszerek előnyeivel.

Töltse ki az alábbi űrlapot.

Pénzügyi és számviteli modul

A Dimension pénzügyi és számviteli modulja egy
komplett könyvelési rendszer, ami mindent tartal-
maz, amire szüksége lehet.

Hiper ergonómia
A bizonylatok rögzítéséhez, hiper ergonomikus kezelő-
felület áll rendelkezésére, ahol olyan egyszerűen viheti
fel a tételeket, mintha egy táblázatkezelő rendszerben
dolgozna.

Ez jelentősen felgyorsítja majd a munkáját.

Bizonylatok, melyek a könyvelés alapjául szolgálnak:

  • Vevő bizonylat
  • Szállítói bizonylat
  • Bank bizonylat
  • Pénztár bizonylat
  • Vegyes bizonylat

Utólagos módosítás
A bizonylatok utólagos módosítására is lehetőség van.
Ameddig nem csinál időszaki zárást, addig minden
bizonylat módosítható és a módosítás eredménye
azonnal megjelenik minden listán (analitikákban,
főkönyvi kartonokon, kivonaton,...).

Devizák/valuták kezelése
Ha devizában könyvel, az árfolyamokat nem kell minden
bizonylatnál külön megadnia. Erre való a deviza/valuta
törzs, ahol szerepelnek az árfolyamváltozások.
Az árfolyamváltozásokat betöltheti az internetről, vagy a
cég saját banki rendszeréből.

Minden lista lekérhető eredeti devizában és egy
meghatározott eltérő devizában is.

Árfolyam különbözetek
Az árfolyam különbözetek könyveléséhez egy olyan
funkciót tartalmaz a rendszer, amivel egyszerűen, a
tételek kiválasztásával egyből könyvelésre kerülnek az
árfolyamváltozásokból származó árfolyamnyereségek,
illetve árfolyamveszteségek.

A könyvelési bizonylatoknál kezelhető az esetlegesen
előforduló eltérő áfa árfolyam is.

Áfa törzs
Az áfa törzsben nem csak az alkalmazni kívánt kulcsokat,
típusokat adhatja meg, hanem a hozzájuk tartozó
főkönyvi számlaösszefüggéseket is beállíthatja.
Így amikor könyvel és megadja az áfa kulcsot (áfa típusát),
az áfa összegét is automatikusan kontírozza a rendszer
(fizetendő, levonható áfa főkönyvi számai).

Áfa típusok, lehetőségek:

  • Normál áfa kulcs - belföldi értékesítés,
  • Tárgyi mentes,
  • Alanyi mentes,
  • Nem áfa tétel,
  • Import áfa kivetéssel,
  • Import áfa önadózással,
  • Beruházási áfa,
  • Közösségen belüli termékértékesítés és szolgáltatás-
    nyújtás,
  • Közösségen belüli termék beszerzés és szolgáltatás
    igénybevétel,
  • Közösségen belüli beszerzés előlege,
  • Közösségen kívüli termékértékesítés,
  • Közösségen kívüli szolgáltatásnyújtás,
  • Fordított áfa fizetési kötelezettség,
  • Arányosításba bevont áfa,...

Pénztárak
A rendszer tetszőleges számú pénztárat tud kezelni.

  • Pénztár átlag ellenőrzés,
  • Bevételi és kiadási pénztár bizonylatok, nyugta
    nyomtatás,
  • Időszaki pénztárjelentés készítése,...

Átutalások indítása gombnyomásra
Egyszerűen kiválaszthatja az utalandó számlákat és a
kapcsolódó elektronikus banki rendszeréhez átke-
rülnek ezek az adatok. Ott csak aláírja, jóváhagyja, és
már mehet is a beküldés.

Kamatok és levelek:

  • Változó késedelmi kamatok kezelése,
  • Folyószámla egyenlegközlő levelek készítése,
    elküldése e-mailben,
  • Időszaki kamatterhelés, számítások és kamatterhelő
    levelek nyomtatása, elküldése e-mailben

Vevő bizonylat

Dim Pénzügy és számvitel termék ismertető

További képernyők és listák

Számlatükör és automatikus kontírozás
A rendszer által ajánlott számlatükröt tetszőlegesen
alábonthatja vagy akár teljesen megváltoztathatja.

A jogcímtörzsben előre rögzíteni lehet a leggyakrab-
ban előforduló gazdasági eseményeket, mely jelen-
tősen felgyorsítja a könyvelési tételek kontírozását.
Csak választania kell a jogcímek közül és a rendszer
automatikusan kontírozza a tételt úgy, hogy még a
tétel megnevezését is kitölti.

Számlák kiegyenlítése
A bank és pénztár bizonylatokon egyszerűen kiválaszt-
hatja, behívhatja a vevő, szállító számlákat és máris
kész a kiegyenlítés. Ha voltak korábban részfizetések
egy adott számlára vonatkozóan, akkor a rendszer
kiszámítja a további tartozás vagy követelés összegét,
és azt kínálja fel.

A bizonylatok utólagos kiegyenlítésére, kipontozására
is lehetőség van. Az ilyen tételeket külön csoportosítva
hozza a rendszer az analitikákban. Utólag külön vissza
lehet térni ezekhez, amikor megérkezik a számla.

Vevő-szállító összevezetés:
Ehhez egy speciális vegyeshez bizonylatot ad a
rendszer, ahol kiválaszthatja az összevezetni kívánt
számlákat. Ezeket a tételeket ezután a beállított
számlaösszefüggéseknek megfelelően automatikusan
lekönyveli és rendezi a rendszer.

Költséghely, projekt, gyűjtőkód
Minden forgalmi adat, könyvelési tétel, egyszerűen
felbontható költséghelyekre, projektekre és
egy tetszőlegesen alkalmazható gyűjtőkód alapján.

Ezekre minden listánál talál szűkítési lehetőséget,
és a kimutatásokat elkészítheti a kódoknak megfelelő
bontásban.

Extra kimutatások:

  • Közvetett költségek felosztása,
  • Költséghely eredmény lista,
  • Projekt eredmény lista,
  • Gyűjtőkód eredmény lista.

Mérleg/eredmény
A rendszer által kínált összeállításokon kívül
bármennyi kimutatást készíthet, és a tartalmukat
úgy állítja össze, ahogyan szeretné. A mérleg/ered-
mény törzs teljesen szabadon paraméterezhető.

Könyvelési listák
Minden kimutatás tetszőlegesen, bármilyen adat
alapján szűrhető, szűkíthető.

  • Vevő/szállító analitikák, folyószámla,
  • Kiegyenlítetlen számlák,
  • Vevő, szállító, bank, pénztár, vegyes áfa analitikák,
  • Napló listák,
  • Pontozatlan tételek listája,
  • Összesített áfa analitika,
  • Áfa bevallás,
  • Főkönyvi karton,
  • Főkönyvi kivonat,
  • Számlaosztály összesítő,
  • Mérleg/eredmény kimutatások,
  • Költséghely eredmény lista,
  • Projekt eredmény lista
  • A listák és kimutatások exportálhatók (pdf, xls, doc,
    jpg,...) és e-mailben is elküldhetők