Dimension Partnerkapu - UNIT ERP
Kérdése van?
Hívja a következő számot: +36 1 781 6212

Korszakalkotó megoldás a könyvelőirodai szoftverek és management területén.

Köszönjük az Ön segítségét, most eljött az idő, hogy Mi segítsünk Önnek.

Az elmúlt években, folyamatosan azon gondolkoztunk, mivel lehetne a könyvelőirodák munkáját hatékonyabbá, stresszmentesebbé és professzionálisabbá tenni. Felkerestük a mi megoldásainkat használó könyvelőirodai partnereinket és megkérdeztük Önöket, hogy mi okoz nehézséget illetve mi lenne az, ami a leginkább segítené a munkájukat. Szerencsénk van, mert több mint félezer cég, több mint 150000 céget könyvel a rendszereinkkel, így a bőség zavarával küzdve látogattuk meg partnereinket.

Meg is lepődtünk alaposan, hogy mik voltak az álladóan visszatérő problémák, ezek szinte minden cégnél előkerültek. Természetesen sok egyedi ötlettel, problémával találkoztuk, azonban kiválasztottuk azokat, melyek szinte minden cégnél gondot okoznak és ezekre készítettünk egy megoldást.



Természetesen mi csak azokra a problémákra tudunk megoldást, ami az informatikát, az ügyvitelt a cégen belüli folyamatokat érintik.

Lássuk, hogy Mit mondtak Önök, mik a legégetőbb problémák:


  • Sok esetben alakulnak ki vitás helyzetek, félreértések a kommunikáció kapcsán, ami nem egy esetben ügyfélvesztéshez vezet
  • A könyvelő cég vezetője, nem vagy csak nagyon sok energiával látja át, hogy hol tartanak a folyamatok a cégen belül, mivel vannak esetleg elmaradva a kollegák.
  • Az ügyfelekkel való kommunikáció nagyon sok időt vesz igénybe és a legtöbb esetben nem marad semmiféle nyoma!
  • A munkatársak szabadsága, betegsége, ne adj isten távozása esetén a feladatok, cégek átadása nagyon nehézkes és jelentős stresszel jár.
  • Az adatrögzítés hatalmas erőforrást igényel, és sok hibával járhat
  • A cégen belüli visszatérő folyamatok, nehezen vagy egyáltalán nem sztenderdizáltak, nincsenek benne automatizmusok.
  • Nincs elég ügyfél, illetve egy-egy új ügyfél bevállalásához erőforrást kell bővíteni, ami többe kerül, mint amit az új ügyfél fizet.
  • Az ügyfelek nem egy esetben sokkal több munkát adnak, mint az eredeti megállapodás és ezt nagyon nehéz megfizettetni velük!

Elkészítettük Önöknek a korszerű, WEB alapú, DIMENSION PARTNERKAPU megoldást a könyvelőrendszeréhez.

A szoftver automatizálja az időszakról-időszakra visszatérő feladatok kiosztását a vállalkozásán belül, ezzel átláthatóvá és ütemezhetővé teszi a munkavégzést.

A könyvelés vezetője pillanatok alatt összegyűjtve láthatja az összes folyamatban lévő eseményt határidőkkel, elkülönítve azokat, amik csúszásban vannak, így azonnal beavatkozhat amennyiben ez szükséges.



A rendszer 3 lépcsős automatizált e-mail küldést tesz lehetővé, amivel az ügyfelek személyre szabott, automatikus figyelmeztetést kaphatnak a teendőikről az aktuális dátumot figyelembe véve, mindezt emberi beavatkozás nélkül.

A rendszer csak azokat a lehetőségeket jeleníti meg az ügyfél felületén, amiről Ön úgy gondolja, hogy neki szükséges, így egyszerűen kezelhető az ügyfél számára, nincs szükség betanításra, Egy mozdulattal tudja az információt, igényt, vagy könyvelendő bizonylatokat eljuttatni Önökhöz, egyszerűbben, mint e-mail-en vagy telefonon.



A rendszerben akár egy mozdulattal megoldható a nyitott feladatok átdelegálása egy új kollegának, a feladatok átadása-átvétele leegyszerűsödik, és mindenki számára átláthatóvá válik.

Az ügyfél szemében ez a megoldás az Ön cégének a saját megoldása lesz , melyet azért fejlesztett ki, hogy minél gyorsabban és jobb minőségben tudja kiszolgálni a partnereit.

A rendszer lehetővé teszi a dokumentumok, akár számlák beküldését az ügyfél részéről, elektronikusan.

Ezzel a megoldással a vevőszámlákat be tudja tölteni a Dimension főkönyvi rendszerbe, nem kell a rögzítéssel bíbelődni, csak az érdemi munkára koncentrálni. A számlák tartalmi megfelelését a NAV előírása garantálja.



Összefoglalva a Partnerkapu az Ön számára nyújtott előnyeit:


  • Automatizálja a visszatérő folyamatokat a cégében

  • Hatékonyabbá teszi a munkák elvégzését és a kommunikációt

  • Nyugalmat ad Önnek és kollegáinak, csökkenti a stresszhelyzetek előfordulását

  • Időt és erőforrást szabadít fel, amit új ügyfelek szerzésére és kiszolgálására fordíthat

  • Kompetenciát és profizmust sugall az Ön ügyfelei számára

  • Napra, akár percre pontos információt ad egy mozdulattal a cégén belüli folyamatok állásáról

  • A rendszer integrálva van a Dimension könyvelési rendszeréhez



Összegyűjtöttük a problémákat és újra gondolkozni kezdtünk a megoldáson. Megtaláltuk, megterveztük, megmutattuk és megvalósítottuk és most átadjuk Önnek!


Ügyfeleink, akik már bevezették a megoldást, a következő dolgokat kérdezték a bemutatón:




Hívjon most minket a +36 1 781 6212 telefonszámon vagy töltse ki a alábbi űrlapot!
Mi szívesen visszahívjuk és bemutatjuk Önnek ezt a fantasztikus megoldást, ami meg fogja változtatni a vállalkozása életét!

 

Partnerkapu
korszakalkotó megoldás

Kérje a bemutatót és
kezdje el azonnal használni
Partnerkapu a rendszert!

Töltse ki az alábbi űrlapot.