Dimension számla Pro

Egy gépes és hálózatos verzióban is rendelhető

A programcsomag tartalma:
Számla modul, CRM ügyfélkezelés, szerződések készítése és nyilvántartása, pénzügyi modul, vezetői információk.

Akciós ár: 95.000 Ft helyett, 69.000 Ft.
Az ár 1 cég kezelésére, 1 felhasználó számára érvényes.
Felhasználók száma bővíthető (6.900 Ft / felhasználó).

Rendelje meg online, kedvező áron:

Megrendelés

További részletek

Különlegességek Kapcsolódó modulok Szolgáltalások

Demó letöltés
Kérdése van?
Hívja a következő számot: +36 1 781 6212

Dimension számla Pro ismertető

Minden benne van amire szüksége lehet.

Dimension számla Pro – UNIT ERP

A Dimension számla Pro nem csupán egy professzionális számlázó rendszer, annál sokkal több...

Nézze meg, hogy a szoftvercsomagban található integrált modulok mire képesek. Meg fog lepődni, hogy a rendszer milyen sok különlegességet tartalmaz és mennyire egyszerűen kezelhető.

Számlázás és új lehetőségek
  • Több modern számla design,
  • Számlák, kimutatások küldése e-mailben,
  • Vevő (kimenő) számlák készítése,
  • Szállítói (bejövő) számlák,
  • Sztornó, azaz okiratkezelés,
  • Előleg, - végszámla kezelés,
  • Proforma számlák,
  • Előlegbekérő levelek készítése,
  • Számlatömbök rögzítése,
  • Számlázás devizában és forintban,
  • Tömeges számlakészítés,
  • Üzletkötők elszámolása
CRM ügyfélkezelés
  • Professzionális ügyfélkartonok,
  • Minden ügyféladat egy helyen,
  • Ügyfelekhez kapcsolódó számlák, bizonylatok, pénzügyi adatok, teendők,...
  • Teendők és értékesítési események,
  • Ügyfelekkel kapcsolatos feladatok kiosztása munkatársaknak,
  • Marketing címlista építés,
  • Ügyfélcsoportok, célcsoportok,
  • Értékesítői sikeresség mérés,
  • Azonnali kapcsolatfelvétel, e-mail, levél küldés,...
Pénzügyek
  • Számlákhoz és ügyfelekhez tartozó
    pénzügyi kiegyenlítések kezelése,
  • Pénztárkezelés,
  • Pénztár bizonylat, nyugta készítés,
  • Készpénzes számlákhoz, pénztár- bizonylat nyomtatási opció,
  • Bank bizonylatok és kiegyenlítések,
  • Folyószámla, - tartozások, követelések,
  • Folyószámla egyenlegközlő levelek
  • Késedelmi kamatterhelés, kamatterhelő levelek elkészítése,
  • Utalások indítása a számlák kivá- lasztásával, kapcsolat banki rendszerekkel...
Szerződések
  • Gyors és kényelmes szerződéskötés az ügyfelekkel, Wordben elkészített sablonok alapján,
  • Tömeges automatizált számlázás a szerződés állomány alapján,
  • Szerződésmódosítások követése,
  • Teljesítési és fizetési ütemezések,
  • Alvállalkozói és egyéb szállítói szerződések kezelése,
  • Számlakészítés a szerződések teljesített ütemei alapján,
  • Szerződés állománnyal kapcsolatos nyilvántartások és kimutatások
Vezetői információk és műszerfal
  • Vezetői információk azonnal,
  • Értékesítési kimutatások, termé- kenként, ügyfelenként, kampányonként,
  • Tetszőleges lekérdezések és kimutatások készítése,
  • Folyamatosan frissülő vezetői műszerfal, ahol nyomon követhető a forgalom alakulása,
  • Mobil eszközökről (iPad, iPhone, Android) is elérhető vezetői információk, - VNC Viewer segítségével,
  • Pénzügyi kimutatások, tartozások, követelések, lejárt számlák,
  • Adatok és kimutatás exportálása (pdf, xls, doc, jpg,...)
Különlegességek, élmények
  • Több beépített professzionális számla design,
  • Számlakészítés vonalkód olvasóval,
  • Mobil eszközökről (iPad, iPhone, Android) is elérhető vezetői információk - VNC műszerfal,
  • Integrált Google maps útvonaltervező,
  • Hiper ergonomikus kezelőfelület linkekkel, a táblázatkezelők egyszerűségének megfelelő adatfelviteli felületekkel,
  • Gyakori szűkítések, lekérdezések mentése,
  • Webáruház kapcsolati lehetőség,
  • Tömeges számlázás, szerződés állomány alapján...
Rendszer tulajdonságok
  • Hálózati felhasználás lehetősége több munkaállomáson,
  • Teljes modul integritás,
  • Adat és kimutatás exportálás (pdf, xls, doc, jpg,...)
  • Komplex jóváhagyási és jogosultsági rendszer.

Láthatja, nem csak egy egyszerű számlázó rendszert kap, hanem egy komplett integrált rendszert!


Akciós ár: 95.000 Ft helyett, 69.000 Ft.
Az ár 1 cég kezelésére, 1 felhasználó számára érvényes.
Felhasználók száma bővíthető (6.900 Ft / felhasználó).

Megrendelés

Számlázás és új lehetőségek

Professzionális megjelenésű számlákat készíthet egyszerűen és gyorsan. Nézze meg mennyi új lehetőséget kínál a program...

Számlakészítés verhetetlen sebességgel

Csak válassza ki az ügyfelet és a számla tételeket, - cikkeket, szolgáltatásokat és máris kész a számla.
A rendszer minden adatot automatikusan kitölt a beállításoknak megfelelően.
Nagyon egyszerűen és gyorsan megy...

Megjelenés, design, logó

Nem mindegy, hogy mit ad az ügyfelei kezébe?
Valóban, ma már az sem mindegy, hogy az ügyfeleinek küldött számlák és bizonylatok hogyan néznek ki.
Növelje elismertségét ügyfelei szemében azzal is, hogy professzionális megjelenésű számlákat készít.
Profi dizájnerek által készített sablonok közül választhat, melyeken akár elhelyezheti a saját logóját is.
A rendszer, magyar, angol és német nyelvű számlaképekkel is fel van szerelve.

Sok féle számla van!

Kézenfekvő, hogy az egyszerű kimenő számlákat kényelmesen és gyorsan el lehessen készíteni forintban vagy tetszőleges devizában, könnyen sztornózhatóak, okiratolhatóak legyenek...
De mi a helyzet a többivel?

Jól jöhet, hogy milyen kiemelkedően sokat tud:

  • Kimenő számlák (vevő) kezelése,
  • Számlák egyszerű sztornózása, - okiratolása,
  • Gyors számlakészítés egy korábbi lemásolásával,
  • Előlegszámla készítés,
  • Végszámla készítés, akár több előleg számla alapján is
  • Előleg bekérő levelek készítése és kezelése,
  • Proforma, - előszámla készítés,
  • Bejövő (szállítói) számlák nyilvántartása,
    pénzügyi kezelése,
  • Számlatömbben lévő számlák különálló
    rögzítésének lehetősége (ha szeretné, hogy ezek is
    szerepeljenek az összesített forgalmi kimutatásokban),
  • Termékdíjak kezelése,
  • Fordított áfa fizetési kötelezettség,
  • Garanciális visszatartások követése,
  • Kedvezmények,...

Ezekre bármikor szüksége lehet!

Deviza/Valuta árfolyamok beolvasása, kezelése

Az árfolyamokat, árfolyamváltozásokat a deviza/valuta törzsben lehet beolvasni vagy rögzíteni.
Ennek megfelelően a rendszer képes, bármilyen devizából - bármibe átszámítani az összegeket.
A számlák így tetszőleges devizában elkészíthetők.

Vonalkódos rendszert is használhat

A termékeket, sőt még az ügyfeleket (ügyfélkártyával)
is azonosíthatja vonalkódolvasó segítségével.
Egy pittyentés és az adatok már rajta is vannak a számlán.

Professzionális számla design

Dimension számla Pro – UNIT ERP

További képek

E-mailen is elküldheti

A jogszabályok és a számlázó rendszer már lehetővé teszik, hogy az elkészített számlákat azonnal e-mailen elküldhesse az ügyfeleinek. Ők pedig a saját gépükön kinyomtathatják. Jelentős postázási és adminisztrációs költségektől szabadulhat meg, nem beszélve arról, hogy villámgyors és kényelmes.

Árak és kedvezmények
  • A termékeknek és szolgáltatásoknak többféle
    eladási ára is lehet (normál ár, viszonteladói ár,..).
    Ezeket szabadon kialakíthatja és hozzárendelheti az ügyfelekhez.,
  • Számla tételnél megadható %-os kedvezmény,
  • Ügyfélre vonatkozó %-os kedvezmény,
  • Termékhez rendelt időszakos kedvezmény,
  • Fizetési módhoz kötött engedmények,
  • Cikkcsoporthoz kötött engedmények,
  • Ügyfélcsoportra vonatkozó kedvezmények,
  • Cikkcsoport és ügyfélcsoportra vonatkozó engedmény mátrix,
  • Számla típusokhoz kapcsolódó kedvezmények,...
Tömeges számlázás

Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként kézzel elvégeznie.
A szerződés nyilvántartásban megadott sablonok és beállítások alapján a szoftver egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időszerű számlákat, függetlenül attól, hogy 10 db, 100 vagy 10.000 számláról van szó.
(Részletek lent, a szerződés modul ismertetőjében.)

Forgalmi kimutatások
  • Számlaforgalom, árbevétel bármilyen időszakra, akár egy napra is,
  • Forgalmi összesítések heti, havi, negyedéves bontásokban,
  • Forgalom termékenként, ügyfelenként, kampányonként,
  • Tartozások, követelések (lásd lent pénzügyi modul)
  • Elszámolás üzletkötőkkel a beállított jutalékok alapján,
  • Termékdíj elszámolás

És még sok más hasznos lista, nyomtatvány, - árjegyzékek, vonalkódos árcímkék...

Vezetői műszerfal

Képzelje el, mi történne azzal a repülőgéppel, amin nem működnek rendesen a műszerek, a pilóta nem ismerné a pontos magassági adatokat, csak a szemére hagyatkozva repülne.
Könnyen megjósolható, hogy ez a gép hamarosan a földbe fúródna - Igaz?

Ahogyan a repülőgép biztonságos vezetéséhez pontos és azonnali információkra van szüksége a pilótáknak, úgy a cégvezető számára is nélkülözhetetlenek a megfelelő műszerek.

A vezetői műszerfal folyamatosan frissülve, percre készen mutatja a legfontosabb vezetői információkat.
A műszereket kint tarthatja az asztalon és közben zavarta- lanul dolgozhat.
Ha nincs az irodában, mobil eszközéről is bármikor bejelentkezhet és elérheti (iPad, iPhone, Android).

Műszerek egy ablakban és több fülön
  • Mai, pillanatnyi forgalom összege,
  • Utolsó 14 nap vevőforgalmi adatai, összegek és diagram,
  • Forgalmi összegek külön az éles számlákra, és külön az előszámlákra (proformákra) vonatkozóan,
  • Vevőforgalom havi bontásban (12 hónap), - összegek és diagram ,
  • Előző év forgalmai adatai havi bontásban, - összegek és diagram
  • A jelenlegi és az előző év havi összehasonlítása, százalékos eltérések és diagram,
  • Éves eddigi árbevétel összesen (összevetés az előző évi teljesítménnyel),
  • A mai napon értékesített termékek és szolgáltatások (termékek, értékesített mennyiségek, összegek),
  • Követelések - számlánként és összesen (vevők tartozásai)
  • Tartozások - számlánként és összesen (cég tartozásai a szállítóknak)
  • Követelések és tartozások egyenlege - megmutatja, hogy milyen a cég pénzügyi mérlege.

Képzelje el, hogy ezek a műszerek mostantól azonnal a rendelkezésére állnak.

Nem lenne sokkal biztonságosabb a repülés?

Vezetői műszerfal a PC-n

Dimension számla Pro – UNIT ERP

Műszerfal elérése iPad-ről és más mobil eszközökről, VNC Viewer-el

Dimension számla Pro – UNIT ERP


Dimension számla Pro – UNIT ERP

További képek

Cikkek és szolgáltatások

Egy új termék felvitelénél elegendő néhány alapadatot megadnia, de ha ennél többet szeretne...
Nézze meg a cikkekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos fantasztikus lehetőségeket.

Különleges lehetőségek
  • Megnevezés és tördelt megnevezés - hosszú termék- megnevezések esetén tetszőlegesen megadható a szövegsorok tördelése,
  • Cikk megnevezése több nyelven - a termékek és szolgáltatások megnevezése megadható több
    nyelven is (bővíthető nyelv törzs),
  • Cikkszám - egyedi termékazonosításra szolgál. Alternatív cikkszám, - vevőnként más-más cikkszám megfeleltetése,
  • Vonalkódos azonosítás. Generálható és nyomtatható egyedi cikk vonalkód, bizonylati tételek felvitele vonalkód olvasóval,
  • Mennyiségi egységek kezelése, - szabadon beállítható átváltási lehetőség a mennyiségi egységek között,
  • Több szintű termékcsoportosítás - minden termék tetszőleges számú cikkcsoportba tartozhat, továbbá egy cikkcsoport két szintből, - főcsoportból és alcsoportból állhat,
  • Számos adat és termék tulajdonság: méret, alapanyag, minőség, szavatosság, származás, gyártó, minősítés.
    A tulajdonságok megnevezései beállíthatóak.
Termékek és érdekességek
  • Nettó, bruttó súly megadásának lehetősége.
    Szállításnál lényeges lehet, hogy a termék
    mennyiség súlyban is kifejezhető legyen,
  • Helyettesítő termékek megadása. Egy konkrét termékez további, egyenértékű helyettesítő
    termékek kapcsolhatók,
  • Cikkhez tartozó dokumentációk csatolása,
  • Termékmenedzser hozzárendelés,
  • Termék zárolása (nem értékesíthető),
  • Cikk elrejtése - nem jelenik meg a cikkválasztó képernyőkön és listákban.
Beszerzéssel kapcsolatos információk
  • Beszállítók: megadhatók a termék, beszerzési
    árai beszállítónként,
  • Beszerzéssel, rendeléssel kapcsolatos adatok: minimálisan rendelhető mennyiség,...

Új cikk (termék) felvitele

Dimension számla Pro – UNIT ERP

További képek

Termék kedvezmények
  • Engedmény csoport - több tetszőlegesen rögzíthető engedménycsoport hozható létre. Kiválasztható,
    hogy egy konkrét cikk melyik engedménycsoportba tartozzon és ennek megfelelően milyen %-os kedvezmény vonatkozzon rá,
  • Engedmény érvényessége - beállítható időszakkal,
  • Termékcsoportra vonatkozó kedvezmények...
Több eladási ár, árcsoportok:

Egy konkrét terméknek vagy szolgáltatásnak, több eladási ára lehet (pl.: kiskereskedelmi ár, viszonteladói ár,... ). Ennek megfelelően több árat, árcsoportot rendelhet a cikkekhez és beállíthatja, hogy melyik árat alkalmazza alapértelmezésben a szoftver. Az egyes árcsoportok hozzárendelhetők konkrét ügyfelekhez, bizonylat típusokhoz, így a rendszer tudni fogja, hogy melyik vevő esetében, milyen árat kell használnia.
Az árak megadásakor képleteket is alkalmazhat. (pl.: Viszonteladói ár = Kiskereskedelmi ár - 10%).

A cikkeknél a szoftver kezeli a termékdíjakkal, környe- zetvédelmi termékdíjjal kapcsolatos adatokat is.

E-kereskedelem

A rendszer összekapcsolható külső webáruház alkalmazásokkal. Megadható, hogy az adott cikk,
milyen paraméterekkel rendelkezzen a webáruházon
belül (termékleírás, képek, termék kategória, stb.).
A webáruház kapcsolat létrehozásához illesztésre
van szükség.

CRM ügyfélkezelés

Egy új ügyfélről elegendő néhány alapadatot
megadnia, ha azonban többet szeretne kihozni a
rendszeréből, akkor nézze meg a CRM alkalmazás
lehetőségeit.

CRM - Ügyféltörténet, minden egy helyen

A CRM egyik fontos előnye, hogy minden ügyfél adat
és az ügyfél teljes története egy helyen azonnal
elérhetővé válik.

CRM ügyfél nézet

Ha az ügyfél nézetben kiválaszt egy ügyfelet,
akkor a következő történet és adatok jelennek meg
csoportosítva:

  • Információs pult, a legfontosabb elérhetőségi és pénzügyi adatokkal,
  • Tennivalók (feladatok, találkozók, értékesítési feladatok, pénzügyi feladatok, ügyfélszolgálati teendők,...,
  • Értékesített termékek - milyen termékeket vásárolt az ügyfél, hányszor, mikor, milyen mennyiségben és milyen értékben,
  • Ügyfél címek, - számlázási címek, postázási címek,
  • Kapcsolattartók és adataik,
  • Ügyfélcsoportok - milyen ügyfélcsoportokba tartozik
    az adott ügyfél,
  • Ügyfél bankszámlaszámai,
  • Számlák, - az ügyfélnek kiállított összes számla,
  • Pénzügyi adatok - követelések, tartozások számlánként, kiegyenlítések - bank és pénztár bizonylatok,
  • Ügyfél szerződései
Minden ügyfél adat rendelkezésre áll
  • Név, és több számlázási cím, postázási cím lehetősége,
  • Ügyfél csoportosítás kategóriák szerint: vevők, szállítók, - belföldi, EU közösségi, közösségen kívüli,
  • Ügyféltípus kategorizálási lehetőség,
  • Több szintű ügyfél csoportosítás - minden ügyfél
    tetszőleges számú ügyfélcsoportba tartozhat,
    továbbá egy ügyfélcsoport két szintből,
    - főcsoportból és alcsoportból állhat,
  • Sok-sok ügyféladat és lekérdezési lehetőség (tevékenységi kör, ügyfélforrás, üzletkötő, belépés dátuma, tagság,...)
Több kell, mint kapcsolat

Ma már jobban kell ismernie az ügyfeleit ahhoz, hogy jobb kiszolgálást tudjon biztosítani, mint a konkurensei.
Ehhez pedig információkra lesz szüksége.

Egy ügyfélhez, tetszőleges számú kapcsolattartót
adhat meg.

  • Vezetéknév, keresztnév, megszólítás külön (később
    jól jöhet a megszemélyesített levelek küldésénél),
  • Megszólítás - magázás, tegezés. Ha sok ügyféllel dolgozik, képtelenség fejben tartani.
    Különlegesség!: felhasználói szintű beállítási lehetőség. Ha Ön tegeződik egy ügyféllel, még nem biztos, hogy a munkatársa is. A rendszerbe való bejelentkezés alapján, felhasználói szinten, mindenki egyénileg beállíthatja a megfelelő megszólítást
    egy adott ügyfél, adott kapcsolattartójával összefüggésben,
  • Sok adat: elérhetőségek, telefonszámok, e-mail címek, kapcsolati minőség, személyes adatok, érdeklődési kör, családtagok, személyiség jegyek,...

CRM - ügyfelek és történetük áttekintése

Dimension számla Pro – UNIT ERP

További képek

Tennivalók kezelése
  • Ügyfelekhez kapcsolódó tennivalók nyilvántartása, kezelése (feladatok, találkozók, értékesítési feladatok, pénzügyi feladatok, ügyfélszolgálati teendők,...),
  • Minden munkatárs a saját feladatait látja - a vezetők láthatják az összes feladatot,
  • Teendők kiosztása munkatársaknak, - vezető feladatokat küldhet a munkatársak részére,
  • Összes teendő áttekintése, aznapi teendők,
  • Teendők prioritása,
  • Teendők állapotának követése (nyitott, lezárt feladatok),
  • Értékesítési és egyéb teendők sikerességének beállítása és mérése,
  • Várható bevételek és tényadatok összehasonlítása,
  • Értékesítési feladatok és értékesítők sikerességének értékelése.
Egyszerű azonnali kapcsolatfelvétel
  • E-mail küldés egy kattintással,
  • Levélírás előre elkészített Word sablonok alapján az ügyféladatok automatikus behelyettesítésével,
  • Ügyfelek weboldalainak közvetlen elérése,
  • Levél etikettek tömeges nyomtatása,
  • E-mail címlisták exportálása levélküldéshez
Marketing adatbázis építés
  • Vevők és érdeklődők kezelése,
  • Célcsoportok,
  • Lekérdezések és szűrések minden adatra,
  • Adatok exportálása levélküldő rendszernek,
  • Megszemélyesítés,...
Új kereskedelmi lehetőségek
  • Vonalkódos ügyfél azonosítás. Az ügyfelekhez vonalkóddal azonosítható ügyfélkártyát lehet rendelni. Számlázáskor elég leolvasni az ügyfélkártyát és a rendszer automatikusan kitölti az adatokat, illetve érvényesíti a beállított kedvezményeket,
  • Ügyfél vonalkód generálás, vonalkód etikett nyomtatás,
  • Beállítható fizetési mód,
  • Ügyfél nyelv - a beállítás alapján, a nyelvnek megfelelő számlaképet és termék megnevezéseket alkalmazza a rendszer,
  • Fix devizaárfolyam opció, - ha az ügyféllel egyéni megállapodás van az árfolyam alkalmazása tekintetében,
  • Árcsoport beállítás - a vevő, a megadott
    árcsoportnak megfelelő áron vásárolhat
    (pl.: viszonteladói ár),
  • Engedménycsoport beállítás - az engedménycsoportok alapján a meghatározott %-os kedvezményben részesül,
  • Egyszerűen megadható %-os kedvezmény,
  • Hitelkeret beállítás - a megadott hitelkeret alapján,
    a rendszer, értékesítéskor figyelmezteti, amennyiben a vevő tartozásai meghaladják a hitelkeretét.

Pénzügyek

A komplett pénzügyi modultól villámgyorsan megkap minden fontos pénzügyi információt, amire csak szüksége lehet...

Tartozások és követelések

Az egyik legfontosabb elvárás, hogy nyomon tudja követni a vevők befizetéseit a kiállított számlákhoz kapcsolódóan.

A rendszer segítségével ezt könnyen megteheti, a számlákat egyszerűen a bankbizonylaton vagy pénztárbizonylaton kiválaszthatja és megadhatja az érkezett összegeket.

Ugyanez vonatkozik a szállítói (bejövő) számlákra, a kifizetetlen számlákat, követeléseket is kezelheti.

A tartozások és követelések egyenlegéből azonnali rálátása lesz a cég pénzügyi helyzetére.

Ügyfél folyószámla kezelés
  • Számlákhoz és ügyfelekhez tartozó pénzügyi kiegyen- lítések kezelése,
  • Bank és pénztárbizonylatok kezelése,
  • Folyószámla,- tartozások és követelések ügyfelenként,
  • Lejárt tartozások, követelések korosítása,
  • Fizetési felszólítás, folyószámla egyenlegközlő levelek készítése,
  • Időszaki késedelmi kamatok kiszámítása,
  • Kamatterhelő levelek elkészítése és nyomtatása,
  • Vevői/szállítói tartozások és követelések összevezetése
Fizetendő és levonható ÁFA
  • Vevői áfa kimutatás, analitika,
  • Szállítói áfa kimutatás, analitika,
  • Összesített áfa analitika

Bevételi pénztárbizonylat

Dimension számla Pro – UNIT ERP

További képek

Pénztárkezelés és pénztárbizonylat nyomtatás
  • Házipénztár, - több pénztár párhuzamos kezelése,
  • Készpénzes számlákhoz automatikus pénztárbizonylat készítési lehetőség,
  • Bevételi pénztárbizonylat, nyugta, valamint kiadási pénztárbizonylat nyomtatás,
  • Időszaki pénztárjelentés,
  • Pénztár átlag ellenőrzés
Átutalások indítása gombnyomásra

Egyszerűen kiválaszthatja az utalandó számlákat és a kapcsolódó elektronikus banki rendszeréhez átkerülnek ezek az adatok. Ott csak aláírja, jóváhagyja, és már mehet is.

Költséghelyek és projektek

Minden pénzügyi, forgalmi adat költséghelyenként és projektenként is csoportosítható. Ennek megfelelően egyszerűen kimutatható egy konkrét költséghely vagy projekt eredménye, sikeressége.

  • Költséghely eredmény kimutatás,
  • Projekt eredmény kimutatás,
  • Közvetett költségek felosztása, - költséghelyekre
Deviza/valuta árfolyamváltozások
  • Bankok kezelése,
  • Deviza/valuta árfolyamok beolvasása, rögzítése,
  • Kimutatások tetszőleges devizanemben

Szerződések

Soha nem volt még ilyen egyszerű és kényelmes
a szerződéskötés egy új ügyféllel.

A tipikus szerződés szövegeket, szerződés sablonokat Wordben elkészítheti és szerződéskötéskor már csak ki kell választania a megfelelőt, - a rendszer automatikusan behelyettesíti a szövegbe a szükséges adatokat.
A kész szerződések, szerződéstervezetek e-mailben is elküldhetők.

Szerződéskészítés és nyilvántartás
  • Ügyfelekkel, vevőkkel kötött szerződések elkészítése és nyilvántartása,
  • Szállítókkal kötött szerződések elkészítése és nyilvántartása,
  • Gyors visszakeresési lehetőség,
  • Automatikusan csatolt és archivált szöveges szerződés dokumentumok,
  • Szerződés változatok, szerződés módosítások elkészítése és naplózása,
  • Szerződések állapotának követése (előkészítés alatt, kész, lezárt, felmondva,...),
  • Szerződések tetszőleges csoportosítása,
  • Árváltozások követése és átvezetése (díjkövetés)
Szerződésben vállalt ütemek, részteljesítések
  • Teljesítési határidők lekérdezése, ütemezése,
  • Fizetési határidők lekérdezése, üzemezése,
  • Teljesített ütemek kiválasztása és számlázása,
    az adatok automatikus kitöltésével
Kimutatások
  • Kimutatások összeállítása, lekérdezések, szűkítések minden adatra,
  • Kimutatások exportálása (pdf, word, excel,...)

Szerződés módosítás

Dimension számla Pro – UNIT ERP

További képek

Tömeges számlázás

Ha rendszeres vagy folyamatos szolgáltatást nyújt az ügyfelei számára, akkor a tömeges, rendszeres számlakészítést nem kell többet egyenként kézzel elvégeznie.
A szerződések alapján a rendszer egy gombnyomásra elkészíti a szükséges és időben is aktuális számlákat, függetlenül attól, hogy 10 db-ról, 100 vagy 10.000 számláról van szó.

Automatizált tételeknél beállítható:

  • Mikor készüljön az első számla (szerződés tétel számlázásának kezdete),
  • Gyakoriság - havonta, kéthavonta, negyedévente,...
  • Utolsó számla dátuma (ha határozott idejű szerződésről van szó, akkor ez a számlázási időszak vége),
  • Időszak megjelenítése a számla tételen, - automatizáltan az aktuális időszaknak, gyakoriságnak megfelelően (pl.: 2012.01 - 2012.03 hó) Erre vonatkozóan képletek is alkalmazhat: aktuális hónap+1, -1,...

Minimális hardver és szoftver követelmények

Operációs rendszer

Dimension számla Pro – UNIT ERPWindows 7, Vista, XP, 2000 vagy magasabb verziójú operációs rendszer

A Dimension programcsomagban benne van az MS SQL express adatbázis kezelő. Ha nincs különálló szerver és
a konkurens felhasználók száma nem haladja meg a 10-et, akkor nem szükséges más MS SQL szerver termék.

Hardver

Processzor: minimum Pentium processzor
Memória: minimum 1 GB RAM
Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás
200 MB szabad háttértároló kapacitás
Windows kompatibilis nyomtató
Opcionálisan: billentyűzettel párhuzamosan kapcsolható vonalkód olvasó scanner

Szerver (10 konkurens felhasználó felett)

Operációs rendszer: Windows 2003, 2008 vagy magasabb verziójú szerver operációs rendszer
Adatbázis kezelő: MS SQL server 2008 R2
Processzor: minimum Pentium processzor
Memória: minimum 2 GB RAM
Videó: 1024x768 vagy nagyobb felbontás
500 MB szabad háttértároló kapacitás (adatbázis méretétől függően)

Dimension számla Pro – UNIT ERP

Dimension számla Pro

Akciós ár: 95.000 Ft helyett, 69.000 Ft.
Az ár 1 cég kezelésére, 1 felhasználó számára érvényes.
Felhasználók száma bővíthető (6.900 Ft / felhasználó).

Rendelje meg online, kedvező áron:

Megrendelés

Dimension
ügyviteli rendszer

Kérje ingyenes programbemutatónkat és
ismerkedjen meg a legkorszerűbb
Dimension számlázó rendszer előnyeivel.

Töltse ki az alábbi űrlapot.